Çarşamba, Ekim 13, 2004

Melissa


melissa

Bundan seneler evvel bana evleneceksin çoluk çocuğa karışacaksın deseler güler geçerdim herhalde. Evlendikten sonra da çocuk sahibi olmak ile ilgili bazı çekincelerim vardı. Şimdi diyorum ki keşke daha evvel kucaklaşsaydık Melissa ile hayatıma bambaşka bir anlam katan biricik kızım 2 yaşına giriyor… gözümün önünde büyüyüp gidiyor… İlk hastanede gördüğüm hali geliyor gözlerimin önüne… Bence dünyanın en güzel bebeğiydi… Fakat aynı resimlere şimdi baktığımda, biraz abartmışım diyorum J ama yine baktığımda dünyanın en güzel bebeği Melissa gibi geliyor… Baba olan anlar ancak herhalde… Bu arada aklımdayken sevgili eşim Zvart’a da teşekkür etmeden geçemeyeceğim. Melissa ortak bir çalışma çünkü…
Kızım çok büyük bir süratle 2 yaşını devirdi… Zaman çok çabuk geçiyor… Bir bakacağım 10 bir bakacağım 15 derken 20,30 aman Allah’ım zaman deli gibi akıp gidecek… Sonra kolunda biriyle karşıma dikilecek… Neyse şimdi bunları düşünme zamanı değil… Seni çok ama çok seviyorum güzel kızım… Hayatın boyunca mutlu ol. Hep gül… Nice yıllara melek kızım…

Hiç yorum yok: