Pazartesi, Kasım 01, 2004

Kayıklar, Kayalıklar...


kayiklar, Cunda Adası Erol Pir (c)

Deniz üzerinde yol alabilmek sanıldığının aksine çok zor iştir... Dalgası var fırtınası var... Bu çetin uğraş ile profesyonel hayatımız arasında inanılmaz bir paralellik vardır. Sabah erkenden barınağı terkedip balığa çıkarsınız... Gözleriniz umut doludur... Bir sürü balık yakalayıp eve dönmektir niyetiniz... Ama gel gör ki bir fırtına çıkar ananızdan emdiğiniz sütü burnunuzdan getirir... O zaman tekrar barınakta olabilmek için elinizden geleni yaparsınız lakin fırtınanın tam ortasında bu pek mümkün olmayabilir.
Bu pazartesi, benim için çok iyi başlamadı... Bu fotoğraftaki sakinliği yaşamak isterdim. Süt liman denizde, ağları tamir etmek, tekneye zımpara yapmak, motorun yağını kontrol isterdim... Ben, bugün bu fırtınayı hiç yaşamak istemezdim... Sahilden gelene geçene el sallamak isterdim. Ama balık tutmak zorunda olmam gerçeğini değiştiremem...
Hepinize, az dalgalı, az rüzgarlı günler...

Hiç yorum yok: