Salı, Kasım 23, 2004

Hobiler


muratbilgin
Hobiler günümüz büyükşehir yaşamında beton içinden fışkıran bir kardelen gibidir... Geçenlerde vaktimin ne kadarını hobilere ayırıyorum? nelerdir benim hobilerim diye düşündüm. Aslında hobi nedir? pul biriktirmek mi? maket yapmak mı? doğa yürüyüşleri mi? sanıyorum insanı günlük telaşeden uzak tutan her türlü aktivite hobi olabilir. Dolayısı ile yanda yeralan linklerin dışında şimdi tanıtmaya çalışacağım siteye de göz atmanızı rica ediyorum. www.gemimodelciligi.com ben çok zengin içerikli buldum... Yaratıcısı Mehmet Salihoğlu bu işe baş koymuş. Hobim işim oldu diyerek beni ve bir çoğunuzu da kıskandıracağına eminim. Mehmet Salihoğlu'nun aynı zamanda bir hobi atölyesi var. En kısa zamanda kendisini orada ziyaret etmek düşüncesindeyim. Bir de anladığım kadarı ile bir akrabası da bu modelcilik virüsünü almış ve tezgah tasarımı yapıyor. Bu zat'ın adı da Murat Bilgin... Mehmet Salihoğlu'nun sitesinde bir linki var. Ayrıca Salihoğlu'nun dedesi ile ilgili olan kısmı da şiddetle tavsiye ediyorum. Bu tarz hikayeleri çok çok seviyorum. Son olarak Digitürk'ü olanlara ufacık bir hatırlatma yapmak istiyorum. HOME TV kanalında, eski konakların, evlerin hikayelerini anlatan bir program var. Ben rastgeldikçe seyrediyorum... Salihoğlu'nun dedesinin hikayesi sizi sardıysa kaçırmayın derim... Hepinize hobilerinizi doyasıya yaşayabileceğiniz günler dilerim...

Hiç yorum yok: