Perşembe, Kasım 25, 2004

Kar mı? karmaşa mı?


kar
Yaklaşık bir haftadır meteorolojistler sürekli beyanatlar veriyor... Bugün yağacak yarın yağacak derken bi gıdım bir şey yağıyor. Ama bu bir gıdım kar insanların 3-5 saatte bir yerden bir yere gitmelerine yetiyor. Bugün içinde "etkili kar yağışı" dediler ama şu an güneş tepede... Tabi akşam üstü ne olur bilinmez...
Bu arada son dönemlerde meteorolojinin inanılmaz yol katedildiğine inanmaktayım... Özellikle Power Fm ve Cnn Türk'te program yapan bir arkadaş var ki... Yani utanmasa saati saatine söyleyecek... Bir de NTV'de kalplere korku saçan bir abimiz var... Sanki her an televizyondan fırlayıp, "Hüüüop uyuklama... Kime anlatıyorum ben!" diyecekmiş gibi geliyor... O televizyonda olduğu zamanlar bacak bacak üstüne pozisyonumdan vazgeçip, hazırola geçiyor, pür dikkat onu dinliyorum... Ne me lazım... korktum bir kere... :-)
Hepinize mevsim normallerinde havalar diliyorum. Umarım bu kar, geçen sene olduğu gibi bizlere karmaşa yaşatmaz...

Hiç yorum yok: