Perşembe, Aralık 16, 2004

Anlatacak o kadar çok sey var ki...


photo:elvan akbay-ankara

Hakikaten de anlatacak o kadar çok var ki... Nereden başlamalı? Sanıyorum ortaya dökmeli tüm akıldakileri... Anlaşılma kaygısı taşımadan... Evet evet en doğrusu bu...

Her zaman kara bulutların ardından, güneş açacak diye avutuyoruz kendimizi... Aslında öyle de oluyor. Ama en mühimi bekleyebilmek... Hakikaten kolay değil. Hep iyimser olmalı ama nereye kadar... Fazla iyimserlik biraz da kadercilik değil mi? o zaman acaba kötümser mi olmalı ? Ama bu sefer de negatif enerji olayları giriyor işin içine. Canım Annem (babaennem'e anne derdim ben) Rahmet olsun. "Bela okuma döner dolaşır seni bulur" derdi. Ne alaka demeyin kötümser olmamalıya cuk diye oturuyor. Netice itibari ile her ikisinden de birazcık olması lazım galiba...
siyah/beyaz, iyi/kötü, güzel/çirkin gibi...
------------------------------------------------
Hayatta radikal karar alabilmiş kaç kişi tanıyor sunuz? sanırım epeyce çoktur. Bende öyle peki arkadaşlarınıza bol bol akıl verir misiniz? ya da ne bileyim, arkadaşlarınız bazı kararlar arifesinde size danışır mı? bana danışırlar... Ne de kolay ahkam keseriz değil mi? ne güzel doğruyu buldururuz... Ama iş başa düştüğünde? evet bilirim hiç mi hiç kolay olmaz... Boşuna dememişler terzi kendi söküğünü dikemez diye... :-)
------------------------------------------------
Bir kıyamettir kopuyor Avrupa Birliği, Avrupa Birliği... Millet oturmuş 17 Aralığa kilitlenmiş...
Ağalar, 17 Aralık'ta sadece tarih alacağız. Yani öyle hoop diye birliğe girmiyoruz... Ayrıca tutun ki tarih vermediler... Ne olacak? kriz mi? Hadi ordan... Çoook beklersiniz... Ne dedi Sn. Erdoğan ?
Kopenhag Kriterlerine yeni bir isim verir, Ankara Kriterleri koyarız adını... Yaşar gideriz. Ben takdir ettim kendilerini... Hakikaten de Avrupa'nın her istediğini (makul ve mantıklı olanlarını) yerine getirdikten sonra ama layiki ile tabii... Ciddi bir gelişme olur bu memlekette... Hatta belki bir çok şeyi sindirmiş oluruz. Hala, sırtını dövize yaslayıp, bir gecede köşeyi dönme hayalleri ile yaşayanlar! boşuna umutlanmayın... Olmayacak öyle birşey... Benden söylemesi...
-------------------------------------------------

Sevgili Senacığım,
Çok ama çok geçmiş olsun. Tanrı seni bizlere bağışladı...

-------------------------------------------------
Tatlı kızım,
İyi ki varsın seni çok seviyorum... Yapımda ve yayında emeği olan sevgili karım seni de çok seviyorum... Bana katlanabildiğiniz için sizleri birkez daha seviyorum... Umarım Tanrım sesimi duyar ve hayalimizi gerçekleştirmek için gerekeni yapmamızı sağlar ;-) İşte o zaman, söz verdiğim ağaç evini kendi ellerimle yapacağım... Karıcığım sen özel birşey ister misin?
-------------------------------------------------
Vay be! bir yılı daha yedik iyi mi? Nasıl geçti anlayamadık :-O

Sevgiler, mutluluklar, boooool huzurlu günler hepinize...

Vosmanius

Hiç yorum yok: