Cumartesi, Ekim 01, 2005

-konusuz-

Küçük küçük notlarımı paylaşacağım bu sefer sizlerle... Çünkü aklımda bir sürü yazacak konu var... Hatta artık bilgisayar hızıma yetişemez oldu... Defterim kalemim var... Dolayısı ile hem deftere yazıp, sonra bilgisayara geçmek bünyede hayli üşengeçlik yarattığından, küçük küçük aklımda kalan şeyleri paylaşmak düşüncesindeyim. (Sanıyorum gün geçtikçe Datça'lı olmaya başladım.) :-)

* Plaka değişiyor... kışın 35 yazın 48 olma yolunda büyük adımlar atılmaya başlandı... :-D
* Buralara hala kış gelmedi :-)
* Tiramisu Teyzem daha güzel bir iş buldu... Ve ben buna çok sevindim... :-D
* Yeğenim... +10 cm. ilk defa burada cinsiyeti açıklanacak... Ama ben şimdiden bahsi açıyorum... kız ve hııırrrk demiş babasının burnundan düşmüş gibime geliyor... :-D
* Kızım bale kursundan firar etti. Üzüldüm ama başka bir sanata yönlendirmek için kafayı çalıştırmaya başladım... :-/
* Yaşar ve Müberra Datça'yı bana emanet ettiler... 1-2 hafta daha benden soruluyor buralar... :-D
* 3 Ekim'de güneş tutulacakmış... Vay anam vayyy... Allah korusun son tutulduğunda, başımıza neler geldiğini hatırlatmak istemem ama tedirgin oluyo insan işte... :-O

Daha birçok mevzu var ama defterim yanımda değil... Daha görüşmek dileğiyle...

Kalın sağlıcakla...

Vosm@nius

3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yahu kışlık 35 plaka diyorsun ?? bizi toptan bırakıcan herhalde,en iyisi ve hayırlısı ne ise o olsun sizin için diyorum , bize de gezmek için iki kapı daha çıkmış olucek ne yapalım gelicez el mecbur : )

elif+12 cm

beklenen açıklamaya 1 hafta kaldı :))

Adsız dedi ki...

Evettt , beklenen açıklamayı burada yapmaktan mutluluk duyuyoruz ...
Bebichkomuz bir ERKEK :))
Tüm kız babalarına buradan bir uyarı yapmayı ebeveyn olarak boynumun borcu biliyorum... Kaaçıııınnn oğlumuz piyasanın tozunu atmaya geliyor :))
bütün genç kızlarınızı saklayın.

Not : Kırılan genç kız kalplerinden müessemiz sorumlu değildir .

Elif +18 cm & Cenk Durak

Öpüyoruz halamızı
mucx

Adsız dedi ki...

..de.. Tiramisu teyzen nasil daha iyi bir is buldu ki :(( Hala issiz, hala debeleniyor..
Ama genede su yasli tiramisuyu hatirladigin icin tesekkur ederim sana Erolimu :)