Perşembe, Temmuz 03, 2008

Özgürlük Uçmak mı? Dalmak mı?

Bunu sorguluyorum birkaç gündür. Kimilerine göre uçmaktır özgürlük kimilerine göre dalmak. Uçmadım ama daldım. Daldım ve dünyaya bakışım değişti. Artık eskiden olanların bir önemi yok çünkü farklı bir dünyayı keşfe başladım. Uçsuz bucaksız mavilik, kafanı kaldırdığında gördüklerin...

Denizi severim ama uzunca bir müddettir çimmekten öteye gidemiyordum. Sıkılıyordum. Oysa geçenlerde denize daldığımda tüpün daha büyük olmasını diledim... Hiç çıkmak istemedim. Zaten vaktin nasıl geçtiğini de anlamadım... Ne kadar vakit kaybetmişim... Ne kadar karaya bağlanmışım... Oysa ki derinler artık beni çağırıyor... Malesef resimdeki gibi balık sürülerini henüz göremedim. Benim ödülüm bir böcekcik oldu kayanın altında gizlenmiş. Olsun içten bir merhabaydı bu...

Güzel başlayan ve umarım uzun zaman devam edecek bir beraberlik bu...



Hiç yorum yok: